핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


Yesung Twitter Update: Lullulalla~~!!

یسونگ توییترشو اپدیت کرد وهمین حرفی که بالا میبینینو گفت......من مطمئنم حال یسونگ اصلا خوب نیست!!!!!!!!!!

دقت کردین خدایی راست میگم!!!!!! هربارکه توییترشو اپدیت کرد فقط عکس خودشو گذاشت اونم فقط عکس از صورتش.......الان حدود یک ماهه که فقط داره از صورتش توییت میکنه!!!!!!!!!!!!!

نمیدونم والا منظورش از این کاراچیه!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

roya
ساعت14:10---6 ارديبهشت 1391
ببینم این چه وضع حرف زدن راجع به این بچست ؟ داداشیم خوشتیپه دلش میخواد خودشو نشون بده ، توجه کردی لیتوک و هیچولم همش از غذا عکس میگیرن میفرستن توییتر

roya
ساعت14:09---6 ارديبهشت 1391
سلام فریبا جون . بالاخره بعد از مدتها وقت کردم بیام بهت سر بزنم ، فکر نکن نمیخوام بیام ، حاضرم قسم بخورم که فرصت نکردم ، اتفاقا ایمیلتم خوندم و نظری رو هم که تو وب برام فرستادی خوندم ولی بالاخره امروز تونستم وقتمو درست تنظیم کنم .

soo
ساعت21:30---5 ارديبهشت 1391
فریب چیکار بچم داری خو دوست داره. اصلا واسه من میذارهپاسخ:سووووووووووووووووووو خجالت بکش منو زدی؟

sahar
ساعت21:21---5 ارديبهشت 1391
فداش شم میخواد خوشکلیش رو به رخمون بکشه
خو میدونیم نازی دیگه نیازی نیس که هی قیافتو نشون بدی دختر کش
شایدم به درخواست من میخواد دامبی رو بکشه ک ک ک!!! آخه دامبی(عروسمون)از چشاش بدجور میترسه
سونگی عکستو نشونش میدم بعد میگنم چیشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:yesung,superjunior, | موضوع: <-PostCategory-> |